• Gorczański Portal Informacyjny
  • Czwartek, 25 kwietnia 2024
  • Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry
Reklama
Wiadomości
Data: 27 maja 2019, Poniedziałek / Ilość wyświetleń: 1642

Konkurs na logo Młodzieżowej Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju

Młodzieżowa Rada Miejska w Rabce-Zdroju ogłasza konkurs na logo. W konkursie mogą brać udział osoby fizyczne, które mieszkają w gminie Rabka-Zdrój i które ukończyły 10 rok życia.

Prace należy przesyłać na e-maila mlodziezowa.rada.rabka@gmail.com Konkurs trwa do dnia 7 czerwca 2019r.

REGULAMIN KONKURSU „Konkurs na logo MRM”

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem konkursu „Konkurs logo MRM” jest Młodzieżowa Rada Miejska w Rabce–Zdroju z siedzibą w Rabce-Zdrój, przy ul. Parkowej 2.

1.2. Celem Konkursu jest wybranie spośród wszystkich zgłoszonych prac loga dla Młodzieżowej Rady Miejskie w Rabce – Zdroju.

1.3. Konkurs trwa od dnia 10.05.2019r. do 07.06.2019r.

1.4. W Konkursie mogą brać udział wszystkie osoby fizyczne, które mieszkają w gminie Rabka–Zdrój i które ukończyły 10 rok życia.

1.5. Każdy z Uczestników ma prawo zgłosić do Konkursu dowolną liczbę Prac Konkursowych pod warunkiem, że każda z nich spełniać będzie wymagania wskazane.

1.6. W Konkursie zostaną przyznane nagrody.

1.7. Laureaci Konkursu nie mają prawa do wymiany Nagrody na nagrodę innego rodzaju.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
2.1. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Młodzieżowa Rada Miejska w Rabce–Zdroju, przy ul. Parkowej 2.

2.2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych tylko i wyłącznie z Konkursem.

2.3. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Administrator informuje, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla uzyskania Nagród.

2.4. Dane Uczestników Konkursu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. L 119 z 04.05.2016).

PRAWA AUTORSKIE
3.1. Każdy Uczestnik, wraz z dokonaniem Zgłoszenia, upoważnia Organizatora – z prawem udzielania dalszych upoważnień – do wykorzystania wszelkich Prac Konkursowych Uczestnika, w szczególności do wprowadzania ich do pamięci komputera lub innego urządzenia, przetwarzania oraz ich publikacji i rozpowszechniania w związku z Konkursem.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
4.1. Organizator upoważnia Komisję nadzorującą prawidłowy przebieg Konkursu, do podejmowania decyzji w sprawie:
- Wykluczania Uczestników Konkursu.
- Usuwania Prac Konkursowych Uczestników.

4.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny, jeżeli nie będzie miało to wpływu na prawa nabyte Uczestników.

Źródło: materiały prasowe

Reklama
Zobacz także

Gminny konkurs na plakat teatralny

Czwartek, 25 kwietnia 2024 16:05

Jak pozbyć się gruzu zgodnie z prawem?

Czwartek, 25 kwietnia 2024 15:34

The Flash na Roztoki

Czwartek, 25 kwietnia 2024 14:45
Reklama