Wiadomości
Data: 8 lipca 2020, Środa / Ilość wyświetleń: 1923
Zagórzańskie Dziedziny na Święcie Marki Lokalnej
Zagórzańskie Dziedziny zaliczyły swój debiut podczas konferencji „Marka lokalna - kierunkowskaz dla aktywnych lokalnie” zorganizowanej przez Stowarzyszenie Dolina Karpia. Była to okazja do zaprezentowania dotychczasowych działań kreatorów marki gminy Mszana Dolna przed publicznością z całej Polski.
Pierwsze takie spotkanie przedstawicieli podmiotów działających w sposób szczególny dla promocji swoich Małych Ojczyzn okrzyknięto Świętem Marki Lokalnej. Można było bowiem do woli czerpać z przykładów i doświadczeń osób skupionych wokół lokalnych społeczności i regionów; inspiracją były produkty lokalne zaprezentowane przez partnerów projektu „Marka lokalna szansą rozwoju regionu” finansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 we współpracy 6 Lokalnych Grup Działania z obszaru Polski, które wymieniają się doświadczeniami we wdrażaniu i promocji marek terytorialnych: Stowarzyszenie „Między Wisłą a Kampinosem” (lider projektu), Stowarzyszenie Dolina Karpia (organizator i gospodarz konferencji), Stowarzyszenie „Na Śliwkowym Szlaku”, LGD „Zielony Pierścień”, Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” oraz LGD „PRYM”.
Gospodarze konferencji honorowo podjęli swoich gości w obiekcie MOLO Resort posiadający znak marki lokalnej Dolina Karpia. Praktyczne przykłady produktów wyróżnionych tym znakiem uczestnicy konferencji poznali w ramach warsztatów kreatywnych: pszczelarskich, piekarniczych i cukierniczych. Niespodzianką dla gości Doliny Karpia był pokaz kulinarny wykonany w oparciu o produkty objęte marką lokalną Dolina Karpia przez członków jej Kapituły: Ewę Wachowicz i Marcina Polusa, Prezesa Stowarzyszenia Małopolskich Kucharzy i Cukierników.
Olga Gałek, Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA, wymieniając marki terytorialne, których przedstawicieli zaproszono na konferencję w Osieku, stwierdziła: „Co stanowi ich wyróżnik? Otóż sukces każdej z nich zależny jest od atutów regionu i wprost proporcjonalny jest do zaangażowania jej użytkowników. To zdecydowanie zespołowa gra rynkowa”.
Magda Polańska / materiał nadesłany
Gospodarze konferencji honorowo podjęli swoich gości w obiekcie MOLO Resort posiadający znak marki lokalnej Dolina Karpia. Praktyczne przykłady produktów wyróżnionych tym znakiem uczestnicy konferencji poznali w ramach warsztatów kreatywnych: pszczelarskich, piekarniczych i cukierniczych. Niespodzianką dla gości Doliny Karpia był pokaz kulinarny wykonany w oparciu o produkty objęte marką lokalną Dolina Karpia przez członków jej Kapituły: Ewę Wachowicz i Marcina Polusa, Prezesa Stowarzyszenia Małopolskich Kucharzy i Cukierników.
Olga Gałek, Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA, wymieniając marki terytorialne, których przedstawicieli zaproszono na konferencję w Osieku, stwierdziła: „Co stanowi ich wyróżnik? Otóż sukces każdej z nich zależny jest od atutów regionu i wprost proporcjonalny jest do zaangażowania jej użytkowników. To zdecydowanie zespołowa gra rynkowa”.
Magda Polańska / materiał nadesłany
-
Komentarze na Facebooku Już teraz komentuj na naszym Facebooku
-
Czekamy na Wasze listy Napisz do nas na adres kontakt@gorce24.pl
Zobacz także
Popołudniowy wypadek w Ponicach
Czwartek, 28 marca 2024 23:01Robert Wójciak zakończył swoje spotkania wyborcze
Czwartek, 28 marca 2024 18:14Postępy prac na budowie szpitala w Rabce-Zdroju (zdjęcia)
Czwartek, 28 marca 2024 13:40Rozmowy o świątecznym stole Zagórzan w programach informacyjnych TVP 3 Kraków (zdjęcia)
Czwartek, 28 marca 2024 12:36Spotkanie wyborcze na Słonem
Czwartek, 28 marca 2024 11:02
Zaproszenia
Zdjęcia
Rabka-Zdrój: Postępy prac na budowie szpitala
Czwartek, 28 marca 2024
Pożar budynku mieszkalnego w Chabówce
Wtorek, 26 marca 2024
Rabka-Zdrój: 64. Konkurs Palm Wielkanocnych w Muzeum im. Wł. Orkana
Niedziela, 24 marca 2024
Ogłoszenia
Reklama