• Gorczański Portal Informacyjny
  • Środa, 24 kwietnia 2024
  • Imieniny: Aleksandra, Horacego, Grzegorza
Reklama
Wiadomości
Data: 23 maja 2017, Wtorek / Ilość wyświetleń: 4737

Pomysł uczennic z Mszany Dolnej jednym z najlepszych biznes planów w powiecie (zdjęcia)

„ODLOT” Zuzanny Banasiak i Jolanty Merklinger, uczennic kl. 3TR w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej znalazł się wśród trzech najwyżej ocenionych prac nadesłanych na konkurs „Mój pomysł na biznes w powiecie limanowskim”.

Projekt zakładający promocję regionu poprzez loty balonem uplasował się na trzecim miejscu zaraz po biznesplanie firmy DRONIX i 3D PRINT EXPERT.

Uroczysta gala w Zespole Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej, podczas której zostały zaprezentowane nagrodzone prace, zgromadziła władze powiatu limanowskiego – organizatora konkursu, przedstawicieli regionalnych instytucji biznesowych, kuratorium oświaty. Gościem honorowym był poseł Wiesław Janczyk, obecnie wiceminister finansów.

Konkurs, którego celem jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród limanowskiej młodzieży, odbył się już po raz dwunasty. W tym roku zmieniono nieco jego zasady – nowością był drugi etap, podczas którego wyłoniono osiem najlepszych prac z wszystkich projektów nadesłanych z siedmiu szkół ponadgimnazjalnych Limanowszczyzny. Ich autorzy musieli dokonać przed komisją konkursową autoprezentacji przygotowanych przez siebie biznes planów własnego pomysłów na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Jurorzy wybierając najlepsze prace, wśród których znalazł się również projekt Zuzi I Joli, oceniali nie tylko kreatywność autorów, ale też innowacyjność projektów i możliwość ich realizacji.

Ślub w balonie, rodzinne spotkanie w chmurach, nocne loty widokowe – między innymi takie atrakcje zapewniają autorki pomysłu na firmę „ODLOT”, która wykorzystując walory krajobrazowe Gorców i Beskidu Wyspowego, gwarantuje nie tylko niezapomniane wrażenia estetyczne, ale i promocję regionu oraz rozwój turystyki. Dodatkowym atutem autorek, oprócz ich ogromnej kreatywności, jest doskonała znajomość zasad marketingu, co było widoczne w precyzyjnie opracowanych analizach otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy oraz elementów komunikacji wizualnej.

Dziewczyny, jako przyszłe specjalistki od reklamy, samodzielnie zaprojektowały wszystkie elementy graficzne niezbędne do opracowania systemu identyfikacji wizualnej ich firmy.

Źródło: materiały szkolne


Reklama

Dziękujemy za dotychczasowe komentarze.
Zapraszamy do komentowania artykułów na naszym Facebooku

Komentarze

Balonista
24.05.2017 07:44
IP: 83.7.173.157

Bardzo dobry pomysł. Do tego balonu wsadzić cale te władze z tym honorowym gościem. Niech lecą i nie wracają. Dla zwykłego obywatela stanowią niewielki pożytek.

Zobacz także
Reklama