Wiadomości
Data: 28 października 2014, Wtorek / Ilość wyświetleń: 3171
Finalistki konkursu piękności szkoliły się w ZSTI (zdjęcia)
Podczas pobytu w Mszanie Dolnej, 25 finalistek konkursu Miss Polski 2014 uczestniczyło w warsztatach z reklamy i marketingu przygotowanych i prowadzonych przez nauczycieli z Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych.
Szkolenie odbyło się w ramach zgrupowania kandydatek do korony najpiękniejszej Polki trwającego przez cały weekend w Folwarku Stara Winiarnia właśnie w Mszanie Dolnej, a organizowanego przez sądecką fundację Humaneo.
ZSTI współpracuje z fundacją Humaneo od kilku lat, początkowo były to szkolenie i egzaminy informatyczne dla uczniów certyfikowane w standardzie ECCC, później zakres szkoleń rozszerzono na pozostałe branże nauczane w szkole. Humaneo jest także jednym ze sponsorów i współorganizatorów cieszącego się dużym zainteresowaniem wśród gimnazjalistów konkursu „Zawód nie zawodzi” odbywającego się przy współpracy z ZSTI. Nic więc dziwnego, że i przy kolejnym przedsięwzięciu, jakim jest organizacja konkursu Miss Polski 2014, fundacja zwróciła się do szkoły z prośbą o pomoc.
Jak twierdzi, Joanna Nieć, przedstawiciel ds. public relations w Humaneo, zgrupowanie ma charakter edukacyjny, dlatego w czterodniowym planie nie zabrakło szkoleń i warsztatów dotyczących różnych dziedzin życia. Dziewczyny były szkolone m.in. z kultury picia wina przez Akademię Wina oraz Akademię Dyplomacji i Wizerunku, uczestniczyły w zajęciach z emisji głosu i komunikacji niewerbalnej, miały okazję poznać doświadczenia w konkurach i spotkaniach biznesowych Katarzyny Krzeszowskiej – Miss Polski 2012. Cały poniedziałek finalistki spędziły w ZSTI, gdzie przed południem wzięły udział w warsztatach z reklamy i marketingu, a następnie uczestniczyły w szkoleniu komputerowym z zakresu social media, zakończonym egzaminem i certyfikatem z w standardzie ECCC.
Poniedziałkowe szkolenie nie było jedynym „szkolnym akcentem” zgrupowania najpiękniejszych Polek. W niedzielne popołudnie na Muzycznej Scenie Folwarku wystąpił jako gość specjalny Krystian Kubowicz, na co dzień uczeń kl. 1 technikum organizacji reklamy w ZSTI, laureat prestiżowego Eurofestiwalu muzycznego „My XX wiek” w Słonecznym Brzegu w Bułgarii.
W warsztatach z reklamy i marketingu wraz z kandydatkami do tytułu najpiękniejszej Polki uczestniczyli także uczniowie z technikum organizacji reklamy, dla których z całą pewnością nie jest to ostatnie takie spotkanie. Wkrótce przyszli pracownicy agencji reklamowym i specjaliści od kreowania wizerunku będą się szkolić pod okiem Katarzyny Krzeszowskiej - Miss Polski 2012.
Źródło: materiały prasowe
ZSTI współpracuje z fundacją Humaneo od kilku lat, początkowo były to szkolenie i egzaminy informatyczne dla uczniów certyfikowane w standardzie ECCC, później zakres szkoleń rozszerzono na pozostałe branże nauczane w szkole. Humaneo jest także jednym ze sponsorów i współorganizatorów cieszącego się dużym zainteresowaniem wśród gimnazjalistów konkursu „Zawód nie zawodzi” odbywającego się przy współpracy z ZSTI. Nic więc dziwnego, że i przy kolejnym przedsięwzięciu, jakim jest organizacja konkursu Miss Polski 2014, fundacja zwróciła się do szkoły z prośbą o pomoc.
Jak twierdzi, Joanna Nieć, przedstawiciel ds. public relations w Humaneo, zgrupowanie ma charakter edukacyjny, dlatego w czterodniowym planie nie zabrakło szkoleń i warsztatów dotyczących różnych dziedzin życia. Dziewczyny były szkolone m.in. z kultury picia wina przez Akademię Wina oraz Akademię Dyplomacji i Wizerunku, uczestniczyły w zajęciach z emisji głosu i komunikacji niewerbalnej, miały okazję poznać doświadczenia w konkurach i spotkaniach biznesowych Katarzyny Krzeszowskiej – Miss Polski 2012. Cały poniedziałek finalistki spędziły w ZSTI, gdzie przed południem wzięły udział w warsztatach z reklamy i marketingu, a następnie uczestniczyły w szkoleniu komputerowym z zakresu social media, zakończonym egzaminem i certyfikatem z w standardzie ECCC.
Poniedziałkowe szkolenie nie było jedynym „szkolnym akcentem” zgrupowania najpiękniejszych Polek. W niedzielne popołudnie na Muzycznej Scenie Folwarku wystąpił jako gość specjalny Krystian Kubowicz, na co dzień uczeń kl. 1 technikum organizacji reklamy w ZSTI, laureat prestiżowego Eurofestiwalu muzycznego „My XX wiek” w Słonecznym Brzegu w Bułgarii.
W warsztatach z reklamy i marketingu wraz z kandydatkami do tytułu najpiękniejszej Polki uczestniczyli także uczniowie z technikum organizacji reklamy, dla których z całą pewnością nie jest to ostatnie takie spotkanie. Wkrótce przyszli pracownicy agencji reklamowym i specjaliści od kreowania wizerunku będą się szkolić pod okiem Katarzyny Krzeszowskiej - Miss Polski 2012.
Źródło: materiały prasowe
-
Komentarze na Facebooku Już teraz komentuj na naszym Facebooku
-
Czekamy na Wasze listy Napisz do nas na adres kontakt@gorce24.pl
Zobacz także
Witold Latusek: "Kurz wyborczy opada"
Piątek, 26 kwietnia 2024 19:07System POS dla gastronomii - niepodważalne ułatwienie pracy. Sprawdź, o czym mowa
Piątek, 26 kwietnia 2024 19:00Od poniedziałku nastąpi zmiana organizacji ruchu na DK47 w Rdzawce
Piątek, 26 kwietnia 2024 12:20Budowa ruszyła
Piątek, 26 kwietnia 2024 08:34Majówka w Amfiteatrze z Meloarte
Piątek, 26 kwietnia 2024 08:33
Zaproszenia
Zdjęcia
Rabka-Zdrój: Postępy prac na budowie bloku SIM przy ul. Kilińskiego
Czwartek, 25 kwietnia 2024
LXXXII Sesja Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju
Środa, 24 kwietnia 2024
Rabka-Zdrój: Auto wjechało do Słonki
Środa, 17 kwietnia 2024
Ogłoszenia
Reklama